Autoverzekering Mobility - Optie Bijstand voertuig
Bij een defect komt een pechverhelper je snel helpen in België en in het buitenland*.
Staat je voertuig geblokkeerd? We takelen het voertuig naar een garage en brengen de inzittenden naar je thuisadres of je verblijfplaats in België en in het buitenland*.
Gedurende max. 7 dagen (of max. 15 dagen met de formule Mobiliteit Extra) in België en in het buitenland*.
Onze bijstandscentrale is 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.
Voordat je je verzekering afsluit, raden we je aan het informatiedocument te lezen.
De Bijstand voor het voertuig geldt gedurende de eerste 90 dagen van je reis of je verblijf in het buitenland. Wil je een uitbreiding, neem dan contact op met je DVV-consulent.
De Bijstand voor het voertuig geldt gedurende de eerste 90 dagen van je reis of je verblijf in het buitenland. Wil je een uitbreiding, neem dan contact op met je DVV-consulent.
Wat dekt deze optie onder meer?
Wat dekt deze optie onder meer niet?
Elke verzekering bevat beperkingen en uitsluitingen, zowel voor de basiswaarborgen als voor de aanvullende waarborgen.
Je vindt een lijst hiervan in het informatiedocument over de verzekering Mobility (IPID) en in de algemene voorwaarden van de verzekering Mobility.
Met de formule Mobiliteit Extra krijg je een vervangwagen van het type berline van categorie D (in plaats van een stadswagen van categorie B) gedurende max. 15 dagen (in plaats van 7 dagen) afhankelijk van wat er beschikbaar is.
Als je wil, kan je ook opteren voor een mobiliteitsbudget van 85 euro/dag voor een langere periode (15 dagen in plaats van 7 dagen).
Met de formule Mobiliteit Extra krijg je een vervangwagen van het type berline van categorie D (in plaats van een stadswagen van categorie B) gedurende max. 15 dagen (in plaats van 7 dagen) afhankelijk van wat er beschikbaar is.
Als je wil, kan je ook opteren voor een mobiliteitsbudget van 85 euro/dag voor een langere periode (15 dagen in plaats van 7 dagen).
Je aanvraag wordt rechtstreeks behandeld door de consulent van jouw keuze.
De bijstand die is inbegrepen in de verzekering BA is alleen geldig bij een verkeersongeval in België. De optie 'Bijstand' is veel ruimer, omdat die geldig is bij een ongeval, pech en vandalisme, zowel in België als in het buitenland*.
In België zorgen wij voor het vervoer van de gekwetsten vanaf de plaats waar je auto tot stilstand is gekomen naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis.
In het buitenland worden de gekwetsten indien nodig gerepatrieerd. Personen die begeleiden en niet gekwetst zijn, worden niet gerepatrieerd, tenzij de optie 'Bijstand aan personen' werd onderschreven. Contacteer je DVV-consulent om meer te weten te komen van deze optie.
Je hebt recht op bijstand in België (en tot 30 km over de grens) maar enkel bij een verkeersongeval. Je krijgt dan een vervangwagen tijdens de herstelling als je kiest voor een door DVV erkende garage.
Ja, op vertoon van een identiteitsbewijs helpen we je bij het openen van de portieren van je voertuig. We zijn echter niet verplicht ons aan die verbintenis te houden als het openen van de portieren schade zou berokkenen aan het voertuig.
Als je in België bent: we regelen en betalen de kosten voor de heen- en terugreis per taxi van het tweede exemplaar van je sleutels vanaf de plaats waar je voertuig tot stilstand is gekomen tot bij jou thuis, tot maximaal 150 euro.
Als je in het buitenland bent: we regelen en betalen de verzending van het tweede exemplaar van je sleutels die door iemand die jij hebt aangewezen aan ons werd overhandigd.
Bij DVV staat verzekeren synoniem voor service. Onze DVV-consulenten kennen je en nemen graag hun tijd voor jou. Bij een noodgeval, bij schade of voor een adviesvraag.
*In alle landen die vermeld staan op het verzekeringscertificaat van je voertuig en waarvan de afkortingen niet uitdrukkelijk zijn doorgestreept.
De bijstand wordt georganiseerd door onze partner Europ Assistance.
De optie Bijstand is een optie van de autoverzekering Mobility die wordt afgesloten voor één jaar en stilzwijgend verlengd voor opeenvolgende periodes van telkens een jaar. De bijzondere en de algemene voorwaarden hebben voorrang op de commerciële brochures. Voor een individuele offerte en een premieberekening kan je contact opnemen met een DVV-consulent. De verzekeringsovereenkomst is onderworpen aan het Belgisch recht. Ga voor meer info st langs bij een DVV-consulent of raadpleeg:
Je moet deze documenten doornemen alvorens de polis te onderschrijven.
Heb je een klacht? Je DVV-consulent, de Klachtendienst van DVV en de Ombudsman van de Verzekeringen zijn er om je te helpen. Hoe dien ik een klacht in?
De autoverzekering Mobility is een verzekeringsproduct van DVV, een merknaam en een handelsnaam van Belins NV, Karel Rogierplein 11 in 1210 Brussel, RPR Brussel BTW BE 0405.764.064, IBAN BE98 7995 5012 5293, BIC GKCCBEBB - verzekeringsonderneming erkend onder het nummer 0037.