Kom met ons babbelen over je verzekeringen, zelfs als je geen klant bent! Zo ben je nooit over- of onderverzekerd. Ook dat is goeie service.
Kom met ons babbelen over je verzekeringen, zelfs als je geen klant bent! Zo ben je nooit over- of onderverzekerd. Ook dat is goeie service.
Wat betekent service bij DVV?
In geval van schade zal je DVV-consulent je dossier persoonlijk en snel beheren van A tot Z. Hij zorgt ervoor dat je gedekte schade snel uitbetaald wordt.
Je consulent is bijna altijd bereikbaar. ‘Altijd’ zou gelogen zijn, en dat doen we niet.
Je kan rekenen op persoonlijk advies, ook als je zelfstandige bent. Bij DVV, is face-to-face advies de norm, niet de uitzondering.
Je consulent maakt tijd vrij voor jou tijdens een verzekeringsbabbel. Dit is een exclusief moment om je huidig verzekeringspakket te evalueren. Zo bent je nooit over- of onderverzekerd.
Je consulent kent je voornaam. Want je bent eerst en vooral een persoon, geen klantennummer.
Er is altijd een DVV-agentschap binnen 5 km van je woning.
Service stopt nooit bij DVV! Ontdek andere concrete voorbeelden in ons Service Charter.