We doen er bij DVV alles aan om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Een persoonlijke service, een directe nabijheid, snelle hulp als het eens tegenzit, daarin maken we het verschil. En dat weten onze klanten duidelijk te appreciëren...
Om onze service verder te verbeteren, doen we regelmatig onderzoek naar de tevredenheid bij onze klanten. Dit zijn enkele resultaten:
[Tevredenheid DVV uitgevoerd in 2023. 114.747 DVV klanten werden uitgenodigd om deel te nemen aan dit onderzoek. 7.730 klanten namen deel]
Als we over de klantentevredenheid spreken, dan kunnen we natuurlijk het best onze klanten aan het woord laten:
Ik ben blij dat ik gewoon kan binnenspringen als ik een vraag of een probleem heb. Ik moet niet telkens een afspraak maken!
Wij hebben een consulent die, als er iets is, direct alles regelt. Dit is zeer belangrijk voor ons.
Ik ben al jaren klant en heb nog nooit problemen ondervonden. We zijn zo tevreden dat we zelfs ons woningkrediet bij DVV hebben genomen.
Bij ieder bezoek aan het kantoor of ieder telefoongesprek kan ik rekenen op een persoonlijke aanpak. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam, constructief en ik heb altijd het gevoel dat mijn belangen worden behartigd en niet die van de verzekeraar. Ook bij schadegevallen ben ik altijd correct en snel geholpen. Een gepersonaliseerde topservice die je tegenwoordig niet veel meer ziet.
Altijd zeer tevreden geweest over de klantvriendelijkheid en bereidheid om te helpen waar nodig. Ze stonden ook altijd klaar om de juiste uitleg te geven.
Natuurlijk zijn we ook benieuwd naar wat jij van DVV verzekeringen vindt. Enkel zo kunnen wij in de toekomst nog meer klanten blij maken.
Elke dag werken meer dan 1.000 consulenten hard om onze klanten de beste service te bieden! Bijvoorbeeld:
Kortom, gewoon goeie service.
Kom binnen voor een gratis check-up. Een DVV-consulent bekijkt al je verzekeringen, ook die verzekeringen die je bij een andere maatschappij hebt afgesloten. Dit is gratis en vrijblijvend, of je nu klant bent of niet.